دانلود کتاب رایگان

دانلود جدید ترین کتاب های روز

دانلود کتاب رایگان

دانلود جدید ترین کتاب های روز

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

مقدمه مترجم :

قرن ۱۷ میلادی زمانی را در تاریخ بریتانیا مشخص می کند که مشحون از جمگ های داخلی و کشت و کشتار مردم و حتی پادشاهان و رجال بزرگ حکومت می باشد . شاخه های متعدد مذهب مسیحیت وجود یکدیگر را تحمل نکرده و در هر فرصتی بجان یکدیگر می افتادند . حکومت مرکزی تضعیف شده و هر گروهی بر علیه گروه دیگر توطئه کرده و زندان ها از عوامل توطئه بحق یا ناحق پر شده بود .

 

پارلمان در مقابل قدرت بی حد و حساب پادشاه قد علم کرده و دستگاه اداری مستقلی درست نموده ، یک منطقه بزرگ به نام آلسشیا در لندن اعلام استقلال کرده و برای خودش حکومت مستقلی را تشکیل داده بود .

 

در چنین شرایطی یک زن و مرد جوان که از کودکی در استان ” داربی ” که به منطقه قله ها شهرت دارد با یکدیگر بزرگ شده بودند بفکر ازدواج افتاده .

 

ولی متأسفانه خانواده هر ۲ جوان که از دو فرقه متفاوت مسیحیت بوده و چشم دیدن یکدیگر را نداشتند با این کار مخالفت کرده .

 

پسر جوان را پدرش به جزیره ” من ” که در مغرب انگلستان قرار دارد فرستاده که نزد خانواده حکمران جزیره تعلیمات لازم را فرا بگیرد .

 

هر چند که این جدایی موقتی بوده و پسر و دختر جوان بار دیگر موفق می شوند که یکدیگر را ملاقات کنند .

در این حال برای دختر جوان توطئه ای ترتیب داده می شود که او را ربوده و به عناصر نامطلوب دربار ، از جمله دوک باکینگام عرضه کنند …

 

دختر و پسر جوان و بیگناه هم بدون اراده در زد و بندهای سیاسی و توطئه وارد شده و بار دیگر از یکدیگر دور می افتند .

 

توجه : کتاب ” قلعه پوریل در بلندیها ” را مترجم آن ” دکتر تورج هاشمی ” ضمن اطلاع و پذیرش قوانین سایت به تک بوک اهدا نموده اند .

 

دانلود کتاب قلعه پوریل در بلندیها ؛ از لینک زیر :

دانلود کتاب

 

نویسنده / مترجم : سر والتر اسکات/دکتر تورج هاشمیزبان کتاب : فارسیحجم کتاب : 12 مگابایتنوع فایل : pdfتعداد صفحه : 314منبع : www.takbook.com 

 

رمز فایل : www.takbook.com

کتاب راز انسان

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی